Ami egy római kikötőből megmaradt, Lower Thames St, / London Bridge, London, 48
2018. március 06. írta: Erich

Ami egy római kikötőből megmaradt, Lower Thames St, / London Bridge, London, 48

2017.07.

Az egykori római kikötő helyén ma a St Magnus The Martyr templom áll melynek oldalán található egy megmaradt tartógerenda a kikötőből. Maga a templom pedig az egykori 900 évvel ezelötti London Bridge-re vezető úton állt (Fish Street) mely híd azóta el lett bontva s a ma megtalálható híd jóval arrébb található.
Az egykori híd pontos helyét a templom bejáratával egyvonalban könnyen meghatározhatjuk.

St Magnus lies on the original alignment of London Bridge between the City and Southwark. Thames Street appeared in the second half of the 11th century immediately behind (north of) the old Roman riverside wall and in 1931 a piling from this was discovered during the excavation of the foundations of a nearby building. It now stands at the base of the church tower.

img_2977.JPG

img_2981.JPG

img_2978.JPG

img_2980.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://erichb.blog.hu/api/trackback/id/tr5713720892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.