Barking apátság (666-1539) /Barking, London, 78
2018. április 09. írta: Erich

Barking apátság (666-1539) /Barking, London, 78

Eredetileg a 7. században épült, a 10. század végétől az apátság követi a Szent Benedek szabályát. Az apátság nagy adottságokkal és jelentős jövedelemmel rendelkezett, de súlyosan megrongálódott 1377 után, amikor a Temze folyó elárasztotta az apátság földterületének mintegy 290 hektárját, amelyet nem tudtak visszanyerni. Ennek ellenére a feloszlás idején még mindig a harmadik leggazdagabb birtok volt Angliában. Az apátság közel 900 éve létezett, 1539-es bezárásáig, VIII. Henrik Monostorok feloszlatása miatt.

Originally established in the 7th century, from the late 10th century the abbey followed the Rule of St. Benedict. The abbey had a large endowment and sizeable income but suffered severely after 1377, when the River Thames flooded around 720 acres (290 ha) of the abbey's land, which was unable to be reclaimed. Despite this, at the time of the dissolution it was still the third wealthiest nunnery in England. The abbey existed for almost 900 years, until its closure in 1539, as part of King Henry VIII's Dissolution of the Monasteries.

img_4345.JPG

img_4346.JPG

img_4347.JPG

img_4381.JPG

img_4380.JPG

img_4349.JPG

img_4350.JPG

img_4354.JPG

img_4355.JPG

img_4356.JPG

img_4358.JPG

img_4361.JPG

img_4362.JPG

img_4363.JPG

img_4374.JPG

img_4378.JPG

img_4379.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://erichb.blog.hu/api/trackback/id/tr9113822018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.