Tudor kastély romja mely 1140-es apácazárdára épűlt (Sopwell Nunnery) / St. Albans, UK, 85
2018. május 12. írta: Erich

Tudor kastély romja mely 1140-es apácazárdára épűlt (Sopwell Nunnery) / St. Albans, UK, 85

Sopwell Priory (más néven Sopwell Nunnery) 1140-ben épült. A St Albans Apátság 1539-es felbomlását követően a Sopwell Priory-t Sir Richard Lee (katonai mérnök és VIII. Henrik király parancsnoka) vásárolta meg. Épített egy házat, amelyet Lee Hall-nak hívtak a helyszínen. A házat később a Sopwell House-nek nevezték el, amelynek romjait a Cottonmill Lane mellett, St Albans központja közelében találhatunk.

Sopwell Priory (also known as Sopwell Nunnery) was built c. 1140. Following the dissolution of St Albans Abbey in 1539, Sopwell Priory was bought by Sir Richard Lee (a military engineer and commander of King Henry VIII). He tore the priory down and built a house which he named Lee Hall on the site. The house was later renamed Sopwell House, the ruins of which remain today along Cottonmill Lane near the centre of St Albans.

img_4761.JPG

img_4746.JPG

img_4747.JPG

img_4755.JPG

img_4759.JPG

img_4748.JPG

img_4760.JPG

img_4749.JPG

img_4750.JPG

img_4754.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://erichb.blog.hu/api/trackback/id/tr7713914168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.